Mina hundar

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

.. är så härliga! Lilla bayraren har nu fyllt två år och är en väldigt rolig typ. Hon försöker göra sådant som jag gör, som att lägga in en leksak i tvättmaskinen. Jag lägger förvisso inte in leksaker, men hon tycker nog att det kan gå på ett ut med tvätten. Hon kollar att jag spolar efter mig på toaletten, hon sover alltid under filt eller täcke. Och tycker det är sanslöst roligt att leta upp möss och grodor. Hon biter inte i dem men kommer med dem i munnen – släpper dem gärna inomhus – matte är inte helt road!

GuitdaisStora hunden har varit mycket behjälplig i fostran av den lilla och har också blivit lite busigare än tidigare. Det är bra, hon är otroligt följsam och duktig att göra som matte vill. Skadar inte att hon blivit mer självständig. I år blir hon 12 år. Hon är superpigg för sin ålder.

 

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar