Torsdag 7 november 2013

hinkLite grått idag. Städning pågår här hemma – tråkigt! Sedan skall jag i alla fall ut på härlig promenad – lång har jag tänkt mig – med hunden. Men bör nog städa lite mer först – nu sitter jag på bloggen i stället. Tycker städning är urtråkigt.

Idag fyller yngsta (tillåtna) barnbarnet 9 år. Jag firade henne förra helgen här hemma. Hela familjen var här och det är härligt! I förgår fyllde förlorade sonen år och i går ett av de förbjudna barnbarnen också 9 år.

Igår fick jag också tillbaka min kamera som varit på lagning, lite roligare än att ta bilder med mobilen. Så den skall med på dagens promenad.

Det här inlägget handlar egentligen om ingenting, så jag får väl återgå till min städning i stället!

Det här inlägget postades i Glimtar ur mitt liv; Kerstin och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

