Kameran strular

Det tekniska bara skall fungera! Häromdagen strulade mobilen och förstorade upp hela displayen så att jag inte kunde komma åt några kommandon alls. Det blev ”tvångsavslutning” och så funkade den igen.

Nu är det kameran. Den stänger av bara någon sekund efter jag satt på den och jag kommer inte heller där åt några kommandon. Har kopplat den i datorn och sett att jag har över 6GB ledig plats och batteriet är helt laddat. Någon som vet vad detta kan bero på?

Nu skall jag kolla via en liten manick där man sätter minneskortet i en usb port i datorn och försöka komma åt det den vägen – annars måste den lämnas in med åtföljande kostnader som man aldrig vet var de hamnar.

Har nu i alla fall varit ute på hund och fotorunda – det fick bli med mobilens makro- och vidvinkelobjektiv. Här kommer ett axplock.

Blomma med infälld makrobild

Blomma med infälld makrobild

Detaljbild av tång

Detaljbild av tång

Detaljbild av röd flugsvamp

Detaljbild av röd flugsvamp

Liten blomma med vattendroppar

Liten blomma med vattendroppar

Det här inlägget postades i Bilder året runt och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

