Kreativitet eller barnslighet?

I morse ringde barnbarnet Ethan och ville att vi skulle ses på Skype. Han läste en bok för mig medan lillasyster Anya gjorde miner. När vi sagt adjö fick jag lite hjärtsnörp men beslöt att ta ett långt varmt bad och bara njuta. Jag pytsade I lite badolja och fick ett härligt skumbad. Så härligt att jag började göra skumfigurer……… som sagt; kreativitet eller barnslighet? Nåja, att ha barnasinnet kvar är inte helt fel det heller.

skumfigur

    Skum figur eller skumfigur?                                                                                                                                                                                                Kan det vara hunden Nemo?

hundskum

Efter den sköna stunden väntade trädgården och galleriet som jag tänker öppna efter midsommar.

Det här inlägget postades i Om oss och våra tankar och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

