Älskade hundar!

I söndags kväll kom sambon Alex och hunden Nemo och mötte mig när jag klev av bussen efter sista resan! Båda var väldigt glada att se mig. En stor kram av sambon och “gråt” och svansviftning från Nemo. I den orningen, inte tvärt om.  I underbart måndagsväder tog jag Nemo och åkte ut till Kerstin och Guita för lång promenad vid ån. Härligt att se hundarna tillsammans och Guitas uppfostring så snart Nemo inte “uppför sig”. Om jag måste kalla flera gånger eller om han tar en runda inom synhåll innan han kommer så får han sig ett gläfs rakt I örat. Att bada I ån är dagens höjdpunkt! Upp och ner för branten, hämta pinnar och njuta. Och vi njuter bara av att se dem! Äppelträden har stora knoppar och när man ser ner över sluttningen är det som ett sammetsgrått hav så underbart vackert! Lite bilder från promenaden

vi hjälps åt att gräva1   Om vi hjälps åt kanske vi hittar något?

sköönt   kommer du    Skynda dig tillbaks med pinnen!

Här kan vi väl inte bo?

vems pinne är det1   är det här vi skall bo

Vems pinne är det?

Det här inlägget postades i Djur och natur och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

