“Längre liv med lax på tallriken”

laxtallrikJa så stod att läsa I Aftonbladet söndag. Louise Frilund, ung journalist hade hittat bloggen och hörde av sig för intervju. Sen kom Fotograf Krister Hansson i sprillans ny BMW för att ta bild. På frågan om vi skulle köra till Buhres fisk I Kivik (vilket jag väldigt gärna gjort bara för att få åka…) men samvetet sa mig att vi har ju en alldeles utmärkt fiskaffär, Nya Rökeriet vid hamnen i Simrishamn, så föreslog jag en liten tur och retur dit istället. Inte för att jag är någon “linslus”, men när det gäller hälsa och mat känns det ok. Dessutom tycker både Kerstin och jag att det är roligt att bloggen uppmärksammas.

Det här inlägget postades i Saxat, aktuellt och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

