Photoshop

Nu sitter jag här och letar mig in i olika Photoshop mysterier och oj så roligt det är. Har gjort bilder där jag tagit bort rynkor – inte mina egna faktiskt – och snitsat till ansikten, ritat tåg, målat fönster och satt in naturbilder – och så nu det senaste; out of border – ut genom ramen eller något sådant. Och naturligtvis får mina husdjur agera modeller. Bilden nedanför har jag precis gjort på min lilla kompis med den grå nosen, som varit grå sedan hon var valp.

guita

Vet inte om det kommer att bli någon sömn i natt, detta är alldeles för roligt!

Det här inlägget postades i Glimtar ur mitt liv; Kerstin och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

