Liten stuga uthyres

Man tänker inte direkt på sommaren när man tittar ut, men av erfarenhet vet jag att tiden går (alldeles för) fort och att snart är det vår och sedan kommer sommaren.

I april förra året färdigställde jag (med hjälp av snickare, rörmokare, elektriker) en liten stuga på min tomt som jag började hyra ut förra sommaren. Den är bara 14 kvm men det finns dusch, toalett, litet minikök med kylskåp, två spisplattor, microvågsugn, kaffe- och vattenkokare, brödrost etc. Stugan är lämplig för 1-2 personer.

Jag hyr ut veckovis, med lördag som bytesdag. Vecka 23 och 29 är redan bokade. Mer information och bilder  finns på Minimumstugan .

stugan

Det här inlägget postades i Österlen, Bilder året runt, Resor och utflykter, uthyres och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

