Boktips – Delhis vackraste händer av Mikael Bergstrand.

157366224_68849f94-b5c6-4351-81b3-eb0c906ea0b6För er som varit I Indien, dvs. vistats I landet och lärt något om människor, kultr och filosofi så är denna bok en pärla! Även för oss andra är det en lättsam,  underhållande och väldigt rolig bok! Sambon Alex tillhör den förstnämnda gruppen och att somna till hans goda skratt gjorde att jag kände att den boken måste jag också läsa. Och det ångrar jag inte ett ögonblick. Fast jag tror att vi skrattade åt lite olika saker. Om jag någon gång kommer iväg till Indien så kommer mitt sinne att vara vidöppet och jag hoppas träffa på personer liknande dem I boken! Läs och njut      

För att skriva en sådan bok måste man ha mycket på fötterna och författaren har tillbringat fyra år i Indien vilket gör den till en oförglömlig upplevelse.

Det här inlägget postades i TIPS och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

