Promenader och bilder

Jag har ju hund och det innebär dagliga promenader, hundväder eller inte. Jag har för det mesta kameran med mig och tar bilder. Här två bilder med den lågt stående solen som bara belyser trädtoppar och ger långa skuggor i äppelodlingen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Idag lyser (än så länge i alla fall) solen med sin frånvaro och det är ganska kallt. I natt när jag skulle gå och lägga mig, så glömde jag att sätta på värmefläkten. I morse hade jag 15.7 grader inne. Nu är fläkten på och brasan är på gång så det närmar sig 18 grader och kommer att fortsätta stiga. 15.7 grader är inte skönt!

 

Det här inlägget postades i Bilder året runt, Om oss och våra tankar och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

