Apropå “Det okända” – Den kända spökhunden Nemo….

spökhunden1Kameran ljuger aldrig sägs det. Men den kan I högsta grad förvrida ögonen på oss. Häromdagen var vi på promenad och jag ville ta en fin bild på Alex och hunden Nemo. Han satte sig och tittade på husse. Rena drömbilden tänkte jag! När vi kom hem och jag laddade ner vad jag knäppt visade det sig att jag fått “spökhunden” Nemo! Den vitgrån fläcken på bröstet ser ut som ett spöke och till det dessa fantastiska gröna självlysande ögon!  Vi älskar honom hur som helst och ögonfärgen är vanligtvis mörkbrun om någon undrar…..

Det här inlägget postades i Djur och natur. Bokmärk permalänken.

Kommentera

