En ledig dag

Idag har jag tagit mig en ledig dag. Var ganska flitig i helgen i det ganska dåliga vädret och lanserade hemsida, bokförde, satte in papper m m. Avkoppling fick jag också dels med hundrunda och dels genom att Ewa och Lene kom hit.

Hittills under min lediga dag har jag varit ute flera timmar med hunden, och idag lyser solen! Gick ut och lämnade avsiktligt mobilen hemma – bara jag, hunden och kameran

Havet idag

Tycker allt är så fantastiskt nu och om det hade gått skulle jag vilja stoppa tiden. Själv mår jag alldeles utmärkt, familjen mår toppen, hunden är 8 år och hur pigg som helst, jag har några mycket nära vänner – stabilt och bra. Så skulle jag vilja fortsätta att ha det. OM man hade fått välja!

Droppar efter gårdagens regn

Det här inlägget postades i Bilder året runt, Glimtar ur mitt liv; Kerstin, Om oss och våra tankar och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

