TV-tips

Söndag morgon – förmiddag tillbringar jag ofta i soffhörnet med kaffekoppen och TV. Program som sänts under veckan kommer i repris och inga andra “måsten” drar i mig.

Dynamo-Magician-Impossible-II-(12)~67J305FRSPProgrammet Ett magiskt liv vill jag slå ett slag för. Det går onsdagskvällar kl. 20.00 på  Discovery (svenska) och då i repris söndag förmiddag. Det är den brittiske magikern Dynamo som flirtar med våra sinnen. Att gå genom glasrutor, få mobiler in i tomflaskor och att läsa våra tankar är bara något av det vi får uppleva.

Jag är fortfarande barnsligt förtjust I “trollkarlar” av alla de slag. Jag älskar att låta mig förtrollas!

Det här inlägget postades i TIPS och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

