Seg morgon

Oj så segt! Vaknade vid åtta, tittade ut på regnet genom mitt takfönster i sovrummet – grått, grått, grått! Beslutade mig för att ligga kvar i den goda sängvärmen ett litet slag – och vaknade 09.17. Galet sent!

Och du milde vad mosig jag kände mig, det är inte riktigt bra när man sover för länge. Satte mig här på datorn och började med att öppna nattens mail. Tänkt att det kommer så mycket på natten – jag kollade alla vid ungefär midnatt, så det var nykomna mail.

På ett ”reklamblad” stod det någonting om sömlös motions-BH och min hjärna tog in det som sömn BH och jag hann tänka – skall man nu ha en särskild BH när man sover också, vad de kan hitta på!

Nu har jag fått i mig lite kaffe och det börjar kännas bättre. Jag borde gått upp vid åtta i stället! Men det är ju så skönt med lyxen att kunna ligga kvar en stund.

Det här inlägget postades i Glimtar ur mitt liv; Kerstin, Om oss och våra tankar och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

Kommentera

